Kukko kanasensa

Ajattelin että kyl se ukkonen väistyisi aamuun menessä.

Mutta ei, ukkosti koko yön ja aamullakin vielä satoi kaatamalla.

Parvekkeemme oli muuttunut, uima-altaaksi.

Märkää on

Ja minun huoneen nurkkaan oli tullut lätäkkö.

Tuk tukilla on hyvä kulkee

Ei nyt onnistunut suunniteltu allas päivä joten lähettii shoppailee.

Onneksi respan tätillä oli lainata meille sateenvarjo.

Sateenvarjo jeee

Ensimmäinen ihmettlyn aihe oli kadulla kulkevat kanat ja kukko.

Ne näytti ihan siltä ku oisivat karanneet jostain.

Kaverit lähteny baananalle

Seuraavan kulman takana tuli näitä karkureita lisää. Matkailu avartaa ilmeisesti.

Toiset kaverit rimpsalla
Hieno koristelu autolla.

Käytiin kiinakaupassa ja minun ei sitten pitänyt ostaa yhtään mitään.

Silti lähdin kaupasta iso kassi mukanani. Onneks on lisäkilot varattuna laukkuihin.

Välissä hotellille ihmettelemään, että mitäs sitä seuraavaksi.

Lähdettiin vielä uudelle kauppakierrokselle ja syömään samalla lounasta.

Näistä en saa tarpeekseni

Meet 2 eat. Oli hyvä tarjous ni langettiin. 2 kyröstä juomat ja salaatti 19e. Otin vielä lisänä tirokafteria.

Lounasta
Henksu poseeraa

Kylläpä oli taas hyvää.

Jälkkäriksi hain jäädytettyä jogurttia ja pistaasikastiketta, kun joku sitä oli kehunut. Oikeassa oli ei paljoo häpee jäätelölle, hieman happamampaa.

Jäädytettyä jogurttia pistaasikastikkeella
Upeat kattaukset tässä ravintolassa

Eksyttiin jollekkin ostoskadulle. Laps meni kattelee yhteen kauppaan ja minä koitin siinä sitten jogurttia syödä kaupan ulkopuolella etten mene kaupan sisälle sotkee, niin kaupan tätihän istutti minut sellaiseen pieneen penkkiin kaupassa, että nauti siinä jäätelös, eihän sitä kuulema tulisi minulta syömään.

Tämmöselle lasten jakkaralle istutettiin. Veikatkaa oliko helppo nousta ylös 🤣🤣

Ostoskierroksen jälkeen altaalle. Tytär jäi huoneeseen lepäilemään. Ei muute onneks tarttunu kaupoista mitään mukaan.

Kyllä lähtee kun on pumppu mukana
Ja sitten altaalle ihan Paavona
Auringossa ihan hyvät lukemat
Tarpeellinen sateenvarjo jonka olin ottanut vahingossa mukaan.

Jonkun tovin kerkesin siinä altaalla istua ennen ku lävähti päälle kunnon kaatosade.

Olipa hyvä et matkassa oli sateenvarjo 😁

Sadehan oli tehnyt meille oman uima-altaan parvekkeelle

Onneksi mukana kulkee liippa ni sai vedet pois kun sade loppui.

Priva pooli viemäriin

Pienet iltahaahuilut piti vielä käydä kylillä tekemässä.

Tainnu joku lentää pihalle 🤣

Kävin kaverille ottaa kuvia ja videoo baarikadusta kun hän on siellä viettänyt aikaansa useampaankin otteeseen joskus männä vuosina.

Aika hiljainen paikka oli mutta varmaan sitten aamuyöllä parhaimmat bileet.

Bilekatu
Luoja miten kauniita

Olin virheellisesti matkan alussa kirjoittanut Hippokrateen puun olevan patsaan takana. Suomalais leidit onneksi ohjeisti minua oikean puun luo ja piti korjata tämä virhe ja ottaa oikeasta puusta kuva.

Kun pääsin paikalle tajusin et oltiinhan me tää nähty. Otin kuvan kuitenkin

Se oikea Hippokrateenpuu, kuollu kylläkin

Hiljaista oli kylillä vaikka oli lauantai

Sataman aukioo

Ruokapaikaksi valikoitui Goody’s / Kutis, ihan vaan siks et ollaan menty budjetin kanssa way over our limit niin sanotusti.

Kutis
Ois varmaan voinu tääl aiemminki käyä syömäs

Hampparit osu olee kylmiä vaikka ne valmistettiin siinä meidän nenä alla. Hyvä maku kuitenkin pelasti. En jaksanu käydä valittamassa.

Tän illan ruoka
Kylmä hamppari

Auringon laskiessa hiljalleen mailleen, käveltiin XL baariin yömyssyille.

Ja taas niin kaunis
Täs kuvas on tunnelmaa
Ja tässä myös tunnelmaa
Tupla rapsutukset tälle kaverille

Amaretto sour on osottautunut mun lemppariksi täällä.

Yömyssyt 6e kpl ni raaski

Takaisin hotellilla mentii kuulostelee allasbaarin elämää. Tytär lähti aikaisemmin nukkumaan kun itse jäin vielä Kostaksen ja muutaman muun tyypin kaa höpöttelee.

Olipa kiva päivä tämäkin sateesta huolimatta.


Discover more from Piristys

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

12 comments on “Kukko kanasensa”

  1. Arja Eskelinen

    Sateen jälkeen tuli paiste kuitenkin.
    Mistähän se siipikarja oli karannut, kummaa hommaa:)
    Kaunistahan siellä on. Baarikadun olin tunnistavinani ja pari muuta ja se puun seutu.
    Hyvää jatkoa ja uutta viikkoakin taas.
    Hammashoitajalle täällä huomenna rassaukseen, yäk.

    Vastaa
    1. Laura

      Kiitos mukavaa sunnuntsita sinne ja tsepiiä hammaslääkäriin

      Vastaa
  2. Petri Laine

    Sydämestä ottaa kun on niin ikävä tuonne.
    Tasan tarkkaan tiedän, missä vietän kuusikymppisiäni parin vuoden päästä.
    Toivottavasti ehtisi käymään jo aiemmin 💙🇬🇷

    Vastaa
    1. Laura

      Oi että. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Oikein antoisia reissuja 💙

      Vastaa
  3. Tuikkuli

    Kiitos taas Piristyksestä. Voi harmi tyttären hammasvaivasta🥺, hankala odottaa kivuissa jos vasta kotipuolessa hammaslääkäriin pääsee.

    Vastaa
    1. Laura

      Oikkasen jo helpotti ku otti antibioottia

      Vastaa
  4. Mikko / Matkalla Missä Milloinkin

    Olen samaa meitlä, nuo kukat ovat kerta kaikkisen upeita! Tuo jäädytetty jogurtti kiinnostaisi, kuulostaa hyvältä. Olen varma, että tykkäisin!

    Vastaa
    1. Laura

      Se oli kyl kivaa vaihtelua jätskille

      Vastaa
  5. Aija

    ❤️🎼🇬🇷

    Vastaa
    1. Laura

      💙🇬🇷

      Vastaa
  6. Jari/matkalla.online

    Son muuten todella meikäläisen makuun tuo jogurttijäätelö. Meikäläinen nauttii nyt Kyproksen lämmöstä, vaikka Kreikkakin olisi kelvannut. Mukava lukea kokemuksiasi.

    Vastaa
    1. Laura

      Kypros vielä kokematta. Onko kovin turre meno?

      Vastaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *