Kukko kanasensa
Ajattelin että kyl se ukkonen väistyisi aamuun menessä.
Mutta ei, ukkosti koko yön ja aamullakin vielä satoi kaatamalla.
Parvekkeemme oli muuttunut, uima-altaaksi.

Ja minun huoneen nurkkaan oli tullut lätäkkö.

Ei nyt onnistunut suunniteltu allas päivä joten lähettii shoppailee.
Onneksi respan tätillä oli lainata meille sateenvarjo.

Ensimmäinen ihmettlyn aihe oli kadulla kulkevat kanat ja kukko.
Ne näytti ihan siltä ku oisivat karanneet jostain.

Seuraavan kulman takana tuli näitä karkureita lisää. Matkailu avartaa ilmeisesti.


Käytiin kiinakaupassa ja minun ei sitten pitänyt ostaa yhtään mitään.
Silti lähdin kaupasta iso kassi mukanani. Onneks on lisäkilot varattuna laukkuihin.
Välissä hotellille ihmettelemään, että mitäs sitä seuraavaksi.
Lähdettiin vielä uudelle kauppakierrokselle ja syömään samalla lounasta.

Meet 2 eat. Oli hyvä tarjous ni langettiin. 2 kyröstä juomat ja salaatti 19e. Otin vielä lisänä tirokafteria.


Kylläpä oli taas hyvää.
Jälkkäriksi hain jäädytettyä jogurttia ja pistaasikastiketta, kun joku sitä oli kehunut. Oikeassa oli ei paljoo häpee jäätelölle, hieman happamampaa.


Eksyttiin jollekkin ostoskadulle. Laps meni kattelee yhteen kauppaan ja minä koitin siinä sitten jogurttia syödä kaupan ulkopuolella etten mene kaupan sisälle sotkee, niin kaupan tätihän istutti minut sellaiseen pieneen penkkiin kaupassa, että nauti siinä jäätelös, eihän sitä kuulema tulisi minulta syömään.

Ostoskierroksen jälkeen altaalle. Tytär jäi huoneeseen lepäilemään. Ei muute onneks tarttunu kaupoista mitään mukaan.




Jonkun tovin kerkesin siinä altaalla istua ennen ku lävähti päälle kunnon kaatosade.
Olipa hyvä et matkassa oli sateenvarjo 😁
Sadehan oli tehnyt meille oman uima-altaan parvekkeelle
Onneksi mukana kulkee liippa ni sai vedet pois kun sade loppui.

Pienet iltahaahuilut piti vielä käydä kylillä tekemässä.

Kävin kaverille ottaa kuvia ja videoo baarikadusta kun hän on siellä viettänyt aikaansa useampaankin otteeseen joskus männä vuosina.
Aika hiljainen paikka oli mutta varmaan sitten aamuyöllä parhaimmat bileet.


Olin virheellisesti matkan alussa kirjoittanut Hippokrateen puun olevan patsaan takana. Suomalais leidit onneksi ohjeisti minua oikean puun luo ja piti korjata tämä virhe ja ottaa oikeasta puusta kuva.
Kun pääsin paikalle tajusin et oltiinhan me tää nähty. Otin kuvan kuitenkin

Hiljaista oli kylillä vaikka oli lauantai

Ruokapaikaksi valikoitui Goody’s / Kutis, ihan vaan siks et ollaan menty budjetin kanssa way over our limit niin sanotusti.


Hampparit osu olee kylmiä vaikka ne valmistettiin siinä meidän nenä alla. Hyvä maku kuitenkin pelasti. En jaksanu käydä valittamassa.


Auringon laskiessa hiljalleen mailleen, käveltiin XL baariin yömyssyille.




Amaretto sour on osottautunut mun lemppariksi täällä.

Takaisin hotellilla mentii kuulostelee allasbaarin elämää. Tytär lähti aikaisemmin nukkumaan kun itse jäin vielä Kostaksen ja muutaman muun tyypin kaa höpöttelee.
Olipa kiva päivä tämäkin sateesta huolimatta.
Discover more from Piristys
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Arja Eskelinen
Sateen jälkeen tuli paiste kuitenkin.
Mistähän se siipikarja oli karannut, kummaa hommaa:)
Kaunistahan siellä on. Baarikadun olin tunnistavinani ja pari muuta ja se puun seutu.
Hyvää jatkoa ja uutta viikkoakin taas.
Hammashoitajalle täällä huomenna rassaukseen, yäk.
Laura
Kiitos mukavaa sunnuntsita sinne ja tsepiiä hammaslääkäriin
Petri Laine
Sydämestä ottaa kun on niin ikävä tuonne.
Tasan tarkkaan tiedän, missä vietän kuusikymppisiäni parin vuoden päästä.
Toivottavasti ehtisi käymään jo aiemmin 💙🇬🇷
Laura
Oi että. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Oikein antoisia reissuja 💙
Tuikkuli
Kiitos taas Piristyksestä. Voi harmi tyttären hammasvaivasta🥺, hankala odottaa kivuissa jos vasta kotipuolessa hammaslääkäriin pääsee.
Laura
Oikkasen jo helpotti ku otti antibioottia
Mikko / Matkalla Missä Milloinkin
Olen samaa meitlä, nuo kukat ovat kerta kaikkisen upeita! Tuo jäädytetty jogurtti kiinnostaisi, kuulostaa hyvältä. Olen varma, että tykkäisin!
Laura
Se oli kyl kivaa vaihtelua jätskille
Aija
❤️🎼🇬🇷
Laura
💙🇬🇷
Jari/matkalla.online
Son muuten todella meikäläisen makuun tuo jogurttijäätelö. Meikäläinen nauttii nyt Kyproksen lämmöstä, vaikka Kreikkakin olisi kelvannut. Mukava lukea kokemuksiasi.
Laura
Kypros vielä kokematta. Onko kovin turre meno?